Online en offline campagne voor de eindejaarsactie bij Huidinstituut Karin

Online en offline campagne voor de eindejaarsactie bij Huidinstituut Karin

Contentcreatie
De actie hield in dat twee behandelingen gecombineerd werden ingepland tegen een scherpe prijs. Om meer context rondom de actie te creëren, hebben wij een stuk content in de vorm van een blogstuk voor op de website geschreven. Hierin omschreven wij de effecten van de behandelingen en waarom deze zo uniek zijn.

Het blogstuk hebben we vervolgens gedeeld op diverse sociale media. Hiervoor schreven wij een korte inleidende tekst waarna de ontvangers van het bericht middels een link naar de website werden gestuurd. Op deze manier ontstaat er direct meer verkeer naar de website.

Ontwerp flyer
Wij verzorgen regelmatig het ontwerp en drukwerk van de flyers voor Huidinstituut Karin. Ook voor deze actie werd een flyer ontworpen in de herkenbare huisstijl. Omdat de actie rond de kerstperiode viel, hebben we er dit keer een extra kerstuitstraling aan gegeven. De flyers zijn vervolgens huis-aan-huis verspreidt in diverse wijken in Woerden waar eerder goede resultaten zijn geboekt.

Facebookadvertenties
Op Facebook hebben we de post van het blog doelgroepgericht geboost om zo het bereik van het bericht te vergroten. Daarnaast hebben wij vier verschillende advertentiecampagnes opgezet. Deze campagnes hadden verschillende advertentie-afbeeldingen en teksten om de ontvanger te informeren over de actie. Door het creëren van diverse invalshoeken hebben we verschillende doelgroepen bereikt.

Resultaat
Het resultaat van deze acties is dat we een groot bereik voor de actie hebben bewerkstelligd. Daarnaast is het aantal bezoeken naar website gestegen en heeft de Facebookbedrijfspagina er een groot aantal likes bij gekregen. Ook zorgde de campagne ervoor dat Huidinstituut Karin extra behandelingen in heeft kunnen plannen.