de willemshoeve

 
Website opfrissen, nieuwe (visuele) identiteit en campagne

Ja, natuurlijk! Dat was ons antwoord toen De Willemshoeve vroeg of wij hun website een goede opfrisbeurt konden geven. Eén van de belangrijkste online doelstellingen was om een optimale gebruikerservaring te bieden als het gaat om het vinden van de juiste informatie.

een stevige opfrisbeurt

Een nieuwe (visuele) identiteit

Om het karakter van De Willemshoeve tot leven te wekken, hebben we alle bestaande content op de website opgefrist. We hebben de huisstijl aangepast, de bestaande teksten herschreven en nieuwe pagina’s toegevoegd. Door de website te voorzien van  sprekende afbeeldingen hebben we ervoor gezorgd dat de identiteit van De Willemshoeve optimaal tot leven komt.

De vernieuwde huisstijl is vertaald naar alle communicatie-uitingen. Want naast de website hebben we meer middelen ingezet om De Willemshoeve onder de aandacht te brengen, waaronder briefpapier en A5-flyers.

een stevige opfrisbeurt

Een nieuwe (visuele) identiteit

Om het karakter van De Willemshoeve tot leven te wekken, hebben we alle bestaande content op de website opgefrist. We hebben de huisstijl aangepast, de bestaande teksten herschreven en nieuwe pagina’s toegevoegd. Door de website te voorzien van  sprekende afbeeldingen hebben we ervoor gezorgd dat de identiteit van De Willemshoeve optimaal tot leven komt.

De vernieuwde huisstijl is vertaald naar alle communicatie-uitingen. Want naast de website hebben we meer middelen ingezet om De Willemshoeve onder de aandacht te brengen, waaronder briefpapier en A5-flyers.

BBQ campagne

Social media, pop-up venster, infozuil & flyers

Als gevolg van het coronavirus heeft de horeca tijdelijk de deuren moeten sluiten. Zo ook De Willemshoeve. Toen er versoepelingen aangekondigd werden hebben we een campagne opgezet waarbij mensen worden geïnformeerd over de mogelijkheid om een All You Can Eat BBQ te houden bij De Willemshoeve. Het doel van de campagne was om mensen, op korte termijn, te informeren over dit concept. In de uitingen wordt kenbaar gemaakt dat er weer wat gevierd mag worden. Voor deze campagne hebben we beeld opgeleverd, dat via social media verspreid kon worden. Daarnaast hebben we een pop-up venster op de homepagina geplaatst, een boodschappen voor de infozuil en een dubbelzijdige flyer ontworpen.