HOUT, SFEER & MEER

ONTWIKKELING LOGO, HUISSTIJL, WEBSITE EN DIVERSE MARKETING UITINGEN

Hout, Sfeer & Meer in Haarzuilens produceert karakteristieke meubels die hun eigen verhaal vertellen. Op maat en perfect passend bij jouw interieur. Voor Hout, Sfeer & Meer hebben we naast de website en het logo ook diverse zaken voor de huisstijl mogen leveren. Voorbeelden hiervan zijn visitekaartjes, flyers en briefpapier.

Logo ontwerp

Zakelijke uitstraling

Voordat we aan de slag konden, zijn we met elkaar om de tafel gegaan om de wensen te bespreken. Gedurende dit gesprek hebben we genoeg input ontvangen voor de ontwikkeling van de organisatie-identiteit en de visuele identiteit (huisstijl). Het nieuwe logo heeft een rustige, zakelijke uitstraling door het strakke lettertype en donker kleurenpalet. Het logo bestaat uit twee houten planken die samen de letter H vormen. Daarnaast komt de kleur bruin, wat een verwijzing naar hout is, ook terug op de website en grafische uitingen.

Hout-Sfeer-en-meer-logo

Logo ontwerp

Zakelijke uitstraling

Voordat we aan de slag konden, zijn we met elkaar om de tafel gegaan om de wensen te bespreken. Gedurende dit gesprek hebben we genoeg input ontvangen voor de ontwikkeling van de organisatie-identiteit en de visuele identiteit (huisstijl). Het nieuwe logo heeft een rustige, zakelijke uitstraling door het strakke lettertype en donker kleurenpalet. Het logo bestaat uit twee houten planken die samen de letter H vormen. Daarnaast komt de kleur bruin, wat een verwijzing naar hout is, ook terug op de website en grafische uitingen.

Hout-Sfeer-en-meer-logo
Hout-Sfeer-en-meer-website

nieuwe visuele identiteit & website

Functioneel en responsive

Een nieuwe website volgens onze nieuwe huisstijl was een logisch gevolg. En niet alleen het jasje is veranderd, ook de functionaliteiten zijn verbeterd. De website is uiteraard responsive zodat op elk apparaat de website goed uit de verf komt.

Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we gekozen voor een informele schrijfstijl die past bij de doelgroep. Daarnaast hebben we de hoeveelheid tekst tot een minimum beperkt om vooral het beeld te laten spreken. Bovendien hebben we alle webteksten dusdanig herschreven en geoptimaliseerd voor een betere leesbaarheid en vindbaarheid op Google.

Hout-Sfeer-en-meer-website

NIEUWE VISUELE IDENTITEIT & WEBSITE​

Functioneel en responsive

Een nieuwe website volgens onze nieuwe huisstijl was een logisch gevolg. En niet alleen het jasje is veranderd, ook de functionaliteiten zijn verbeterd. De website is uiteraard responsive zodat op elk apparaat de website goed uit de verf komt.

Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we gekozen voor een informele schrijfstijl die past bij de doelgroep. Daarnaast hebben we de hoeveelheid tekst tot een minimum beperkt om vooral het beeld te laten spreken. Bovendien hebben we alle webteksten dusdanig herschreven en geoptimaliseerd voor een betere leesbaarheid en vindbaarheid op Google.

Huisstijl doorvoeren op huisstijldragers

Visitekaartjes, briefpapier en meer

Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en autobelettering. Op deze manier is Hout, Sfeer & Meer in alle uitingen herkenbaar.

Hout-Sfeer-en-meer-kaartjes

huisstijl doorvoeren op huisstijldragers

Visitekaartjes, briefpapier en meer

Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en autobelettering. Op deze manier is Hout, Sfeer & Meer in alle uitingen herkenbaar.

Hout-Sfeer-en-meer-kaartjes