Van tuijl
Huisstijlitems en promotiemateriaal
In september 2017 opende Van Tuijl Meubels haar deuren in de Rijnstraat in Woerden. Vóór de opening van deze fysieke meubelzaak was Van Tuijl Meubels alleen een online webshop. De eigenaren vroegen Studio Campo te helpen met het promoten van de opening en om daarnaast ook nieuwe huisstijlitems te ontwerpen. Een mooie opdracht voor een mooie winkel!
Huisstijlitems
Visitekaartjes, cadeaubonnen en meer
Voor de opening van de meubelzaak Van Tuijl Meubels moesten er diverse nieuwe huisstijlitems worden ontworpen. Hiervoor kregen wij alle vrijheid. Het enige wat vaststond was het huidige logo van Van Tuijl Meubels. Aan de hand hiervan zijn er diverse voorstellen gedaan voor onder andere visitekaartjes, een orderformulier, with compliments cards, briefpapier, enveloppen en een cadeaubon. Op de afbeelding hieronder is het eindresultaat van de diverse items weergegeven.
Huisstijlitems
Visitekaartjes, cadeaubonnen en meer
Voor de opening van de meubelzaak Van Tuijl Meubels moesten er diverse nieuwe huisstijlitems worden ontworpen. Hiervoor kregen wij alle vrijheid. Het enige wat vaststond was het huidige logo van Van Tuijl Meubels. Aan de hand hiervan zijn er diverse voorstellen gedaan voor onder andere visitekaartjes, een orderformulier, with compliments cards, briefpapier, enveloppen en een cadeaubon. Op de afbeelding hieronder is het eindresultaat van de diverse items weergegeven.
Landelijke en moderne uitstraling
Beelden van meubels en accessoires
Binnen de nieuwe huisstijl komt overal de kleur taupe uit het logo terug. De huisstijlitems hebben allemaal een rustige, landelijke, moderne en soms ook een industriële uitstraling. Deze aansprekende uitstraling hebben wij gecreëerd door het gebruik van verschillende beelden die altijd in blokvorm terugkomen. Deze beelden laten meubels en woonaccessoires zien van merken die bij Van Tuijl Meubels te koop zijn. Om variatie aan te brengen in de strakke uitstraling van het logo en de blokvormige indeling van de uitingen, hebben wij op strategische plekken een speels lettertype laten terugkomen.
Landelijke en moderne uitstraling
Beelden van meubels en accessoires
Binnen de nieuwe huisstijl komt overal de kleur taupe uit het logo terug. De huisstijlitems hebben allemaal een rustige, landelijke, moderne en soms ook een industriële uitstraling. Deze aansprekende uitstraling hebben wij gecreëerd door het gebruik van verschillende beelden die altijd in blokvorm terugkomen. Deze beelden laten meubels en woonaccessoires zien van merken die bij Van Tuijl Meubels te koop zijn. Om variatie aan te brengen in de strakke uitstraling van het logo en de blokvormige indeling van de uitingen, hebben wij op strategische plekken een speels lettertype laten terugkomen.
Promotiemateriaal
Posters, wegborden en kranten
Om het destijds lege winkelpand onder de aandacht te brengen, hebben wij ‘Hier komt’ A2 posters ontworpen. Een goed en effectief middel om aandacht te trekken en spontane mond-tot-mond reclame te realiseren.
Ook hebben wij wegborden ontworpen die Woerden en omgeving te zien waren. Hiervoor zijn twee verschillende posters vormgegeven. Eén poster was een week vóór de opening te zien. Hierop stond informatie over de openingsdatum en de locatie. De tweede posters was een week ná de opening langs de weg te zien. Met deze poster brachten wij de naam Van Tuijl Meubels nogmaals onder de aandacht en brachten wij voorbijgangers op de hoogte dat er een nieuwe meubelzaak in Woerden was geopend.