WHAT'S NEKZT

Websiteontwikkeling, copywriting, folder en bioscoopreclame

Van What’s Nekzt uit Woerden kregen wij de vraag een nieuwe website te ontwerpen. Bij What’s Nekzt kunnen jongeren, volwassenen en mensen in het bedrijfsleven terecht voor coaching en trainingen. En dit allemaal op toegankelijke en enthousiaste wijze. Daar hoort natuurlijk ook een vrolijke en toegankelijke website bij. Naast het ontwikkelen van een nieuwe website heeft Studio Campo ook een folder en bioscoopreclame vormgegeven. 

Websiteontwikkeling

Knallend webdesign & copywriting

Wij ontwierpen een website die helemaal past bij de werkwijze die bij What’s Nektz wordt gehanteerd. Toegankelijk, open en enthousiast. Niet alleen in het frisse ontwerp komt dit terug. De nieuwe teksten op de website spreken de doelgroep direct aan op een zeer toegankelijke manier. Uiteraard is er tijdens het schrijven van de teksten ook rekening gehouden met zoekmachineoptimalisatie.

Bekijk hier de website van What’s Nekzt.

Websiteontwikkeling

Knallend webdesign & copywriting

Wij ontwierpen een website die helemaal past bij de werkwijze die bij What’s Nektz wordt gehanteerd. Toegankelijk, open en enthousiast. Niet alleen in het frisse ontwerp komt dit terug. De nieuwe teksten op de website spreken de doelgroep direct aan op een zeer toegankelijke manier. Uiteraard is er tijdens het schrijven van de teksten ook rekening gehouden met zoekmachineoptimalisatie.

Bekijk hier de website van What’s Nekzt.

Folder

Informatie & overzichtelijk

In lijn met de stijl die is gehanteerd op de nieuwe website van What’s Nekzt, is er door Studio Campo ook een informatieve folder ontworpen. In deze folder wordt alles uitgelegd over provocatief coachen.

Folder

Informatie & overzichtelijk

In lijn met de stijl die is gehanteerd op de nieuwe website van What’s Nekzt, is er door Studio Campo ook een informatieve folder ontworpen. In deze folder wordt alles uitgelegd over provocatief coachen.

Bioscoopreclame

Opvallend & dynamisch

Als laatste is er een bioscoopreclame ontwikkeld. In plaats van een stilstaande advertentie is er gekozen voor bewegend beeld dat extra opvalt. De teksten springen er echt uit door het opvallende kleurgebruik en de animatie.