Contentcreatie

Door het creëren van sterke content werk je aan jouw branding en naamsbekendheid. Denk bijvoorbeeld aan een opvallend Facebookbericht met animatie, een informerend blogstuk op LinkedIn of behind-the-scenes videos op je Instastory. Het doel is om via zulke content jouw doelgroep te laten zien dat je expert bent in je eigen markt. Uiteindelijk resulteert dit in meer bezoekers op jouw website. En dat is wat jij wilt, nieuwe klanten!

Zonder content, geen klanten

Breed gezien vallen onder content teksten, afbeeldingen en video’s op het web of teksten op onder andere brochures of advertenties. Zo is een website zonder content (inhoud) een nutteloos instrument. Zonder content gebeurt er namelijk niets. Wij zien content als ‘informatie met een doel.’ Door het inzetten van de juiste content neemt een lezer actie of geeft antwoord en dit stelt jou in staat om klanten te werven, in gesprek te gaan of contacten op te bouwen.

Vele vormen

Content kent vele vormen, online en offline. Denk bij online content aan het schrijven van aantrekkelijke socialmediaberichten, webteksten (SEO), interessante blogposts, nieuwsbrieven of nieuwsberichten. Voorbeelden van offline copy zijn onder andere advertenties, pay-offs en flyers- en brochureteksten.

Bloggen

Wij zijn van mening dat bloggen een belangrijk onderdeel moet uitmaken van jouw marketingstrategie. Dit is een tijdrovende klus en het schrijven van een pakkende tekst is een vak apart. Maar het is een eenvoudige manier om goodwill te kweken en jouw expertise te spreiden. Wil jij de kans om je bedrijfsidentiteit te uiten op inhoudelijke manier voortaan niet mislopen? Wij creëren graag jouw content!

Cases

Recente contentcreatie cases waar wij trots op zijn

Wil jij jouw branding en naamsbekendheid naar een hoger niveau brengen?