WEBLOG

BLOGS

Facebook Ads handige tips

Facebook Ads: 5 handige tips

Wil jij jouw naamsbekendheid vergroten, een product of dienst onder de aandacht brengen, een loyale community opbouwen of meer websitebezoekers genereren? Dan vormt Facebook de perfecte online marketing tool! In de blog van vandaag delen wij 5 handige tips om van jouw Facebook Ads een groot succes te maken.

lees verder »
google analytics 4

Google Analytics 4: hoe werkt het en wat is er anders?

Heb je net een beetje je weg gevonden in de huidige versie van Analytics, maakt Google bekend dat er een nieuwe versie uitkomt… Hoewel de oude versie naar verwachting tot begin 2022 gebruikt kan worden, raden wij je aan om nu al te starten met het configureren van Google Analytics 4. Waarom en hoe je dit doet, lees je in deze blog!

lees verder »
negatieve zoekwoorden blog

Wat zijn negatieve zoekwoorden en wat moet ik ermee?

Wie bekend is met Google Ads weet dat negatieve zoekwoorden uiterst belangrijk zijn. Zo kun je vermijden dat mensen die op zoek zijn naar een bank die geldzaken regelt, naar jouw webpagina over meubels worden gestuurd. In deze blog vertellen we je meer over negatieve zoekwoorden, zodat ook jij meer uit je Google Ads campagne kunt halen.

lees verder »
essentie van remarketing

De essentie van remarketing

Heb jij veel website bezoekers die wel klikken, maar uiteindelijk toch weer weggaan zonder te converteren? Wil jij graag opnieuw contact leggen met de mensen die eerder interactie met jouw website of app hebben gehad? Probeer dan eens gebruik te maken van een remarketing campagne. Benieuwd naar remarketing? Lees snel verder…

lees verder »
Header Instagram features

Instagram: 3x nieuwe features

Instagram is uitgegroeid tot een van de meest invloedrijke social media platforms ter wereld. En het platform blijft zich ontwikkelen! Vandaag lichten we drie nieuwe features uit, waarvan iedereen op de hoogte moet zijn!

lees verder »
slimme campagnes in google ads

Wat is een slimme campagne in Google Ads?

Wil je een Google Ads campagne opzetten, maar heb je geen tijd of zin om de campagne volledig zelf in te stellen? Dan is een ‘slimme’ campagne een goed alternatief! Een slimme campagne is een eenvoudig alternatief. In deze blog vertellen wij je alles over deze campagnes!

lees verder »
google ads biedstrategie

Welke Google Ads biedstrategie past het beste bij mijn campagne?

Het kiezen van een goede biedstrategie is enorm belangrijk voor goede resultaten. Helaas komt het vaak voor dat bedrijven de verkeerde strategie kiezen waardoor de resultaten teleurstellend kunnen zijn. Welke biedstrategie past dan precies het beste bij jouw campagne en doelstellingen? Het antwoord op deze vraag geven wij in deze blog, dus lees snel verder!

lees verder »
zoektypen google ads

Zoektypen in Google Ads: welke kies je?

Ben je bezig met het inrichten van een Google Ads campagne? Dan kom je op een gegeven op het punt waar je de zoekwoorden waar jij op gevonden wil worden, moet invoeren. De verschillende zoektypen bepalen bij welke zoekopdrachten jouw advertentie wordt weergegeven. Hoe pak je dit aan en waar moet je op letten? Wij vertellen je het graag!

lees verder »
header blog mailchimp

Wat is MailChimp en wat zijn de voordelen?

MailChimp is een online dienst die zich volledig richt op het opmaken en versturen van nieuwsbrieven. In dit artikel lichten wij een aantal voordelen van MailChimp uit, zodat jij zelf kan oordelen of deze software interessant is voor jouw organisatie.

lees verder »
Google Adwords blog

Hoe werken wij met Google Ads?

Google Ads is het advertentieplatform van Google, waarmee middels betaalde advertenties jouw aanbod aan mensen die daar op dat moment naar zoeken wordt getoond. Met Google Ads kom jij hoog in de zoekresultaten en is de kans groot dat jouw website wordt aangeklikt door de zoeker. Ben jij benieuwd hoe een Google Ads campagne nou precies in zijn werk gaat? Wij leggen het je stap voor stap uit.

lees verder »
beïnvloedingsprincipes van Cialdini

Websitebezoekers beïnvloeden? Gebruik de 7 principes van Cialdini!

Robert Cialdini is een bekende expert op het gebied van beïnvloeding en overtuigen. In zijn beroemde boek ‘Influence’ omschrijft hij 6 overtuigingsprincipes die de basis vormen van vele marketing- en reclamecampagnes. Later heeft Cialdini met zijn boek ‘Pre-suasion‘ hier een 7e principe aan toegevoegd. Ben je benieuwd naar de verschillende principes? Lees dan snel verder!

lees verder »
Studio Campo vacature e-mail marketing woerden

10 Do’s & Don’ts op social media

Over de jaren heen is de zoekmachine van Google erg verbeterd. Het algoritme waarmee Google websites beoordeelt en rankt wordt regelmatig geüpdatet. Ook dit jaar (mei 2021) staat er een update op de planning, waarin Page Experience een grote rol gaat spelen. Wat is dit en wat betekent dit voor jouw website? We leggen het je graag uit.

lees verder »
Instagram voor bedrijven

Instagram voor bedrijven: 4 tips voor meer succes!

In welke branche je ook werkt, Instagram kan je ontzettend veel opleveren. Zo kun je met Instagram brand awareness verhogen, jouw bedrijfscultuur demonstreren, positieve merkbelevingen creëren, producten verkopen en klantinteractie stimuleren. In deze blog delen wij 4 tips om meer succes met jouw Instagram-profiel te behalen.

lees verder »
Google Page Experience

Dit moet je weten over Google Page Experience

Over de jaren heen is de zoekmachine van Google erg verbeterd. Het algoritme waarmee Google websites beoordeelt en rankt wordt regelmatig geüpdatet. Ook dit jaar (mei 2021) staat er een update op de planning, waarin Google Page Experience een grote rol gaat spelen. Wat is dit en wat betekent dit voor jouw website? We leggen het je graag uit.

lees verder »
WordPress

How to: WordPress voor beginners

Ben je een zelfstandig ondernemer of professional? Dan ben je niet compleet zonder het hebben van een eigen website. Geen idee hoe je dit aanpakt? Maak kennis met WordPress, ’s werelds populairste Content Management Systeem!

lees verder »
video content video opname

5 redenen waarom ook jij moet geloven aan videocontent

De kracht van videocontent. We kunnen er niet meer omheen. Mensen kijken liever een video dan dat zij tekst lezen. In dit blogstuk vertellen we jou waarom videocontent ook uiterst geschikt is voor jouw bedrijf en welke vormen er zijn! En ben je benieuwd naar onze bedrijfsvideo? Die check je ook hier!

lees verder »
data google analytics inzetten studio campo woerden

Google Analytics inzetten? Dit is de basis!

Het is belangrijk om jezelf een aantal vragen te stellen voordat je start met het uitvogelen van Google Analytics. Wat wil je ermee bereiken? Welke doelen heb je gesteld met bepaalde marketingacties? Welke data wil je halen uit Google Analytisch? Op deze manier kun je gerichter op zoek gaan naar de juiste gegevens.

lees verder »