Blog
Een slimme campagne ziet er eigenlijk precies zo uit als een normale campagne. Het enige belangrijke verschil is dat slimme campagnes voor het grootste deel geautomatiseerd zijn. Bij een slimme campagne schrijf je je eigen advertenties en stel je je eigen budget in, Google doet de rest. Denk hierbij aan de biedingen, zoekwoorden en advertentieweergaven. Als je liever zelf de controle wil houden over je Google Ads, is het aan te raden om het bij een reguliere campagne te houden.
Voor optimaal resultaat hoor je je campagnes regelmatig te analyseren en optimaliseren. Hier kan heel veel tijd in gaan zitten. Slimme campagnes hebben het volledige beheer over de advertenties, waardoor je zelf niet alles hoeft te monitoren en analyseren.
Als je jouw campagne door Google laat beheren worden deze advertenties automatisch ingezet in alle mogelijke formaten. Je advertenties kunnen dus ook weergeven worden op partner sites van Google, YouTube en Gmail. Hierdoor heb je dus ook een veel groter bereik dan met een normale campagne.
Heb je hulp nodig bij het opzetten van je campagnes in Google Ads? Of wil je meer weten over adverteren? Neem gerust contact met ons op of kom langs in onze Studio!
Kom vrijblijvend langs, vertel ons wat voor project jij in gedachten hebt. En wij leggen uit wat we voor jou kunnen betekenen.
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we altijd om de website goed te laten werken. Ook plaatsen we altijd een cookie om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy.