BIOLOGISCHE SLAGERIJ GERRIT TAKKE
Restyling huisstijl, communicatiemiddelen en webshop
Studio Campo heeft er een mooie nieuwe opdrachtgever bij gekregen: Biologische Slagerij Gerrit Takke uit Utrecht. Eén van de eerste biologische slagerijen in Nederland. Gerrit heeft veel passie voor zijn vak en dat wilt hij ook uitstralen in zijn communicatiemiddelen. De afgelopen maanden hebben wij diverse offline communicatiemiddelen ontworpen die goed aansluiten bij de uitstraling van de slagerij en bij de passie van Gerrit.
Opdracht
Huisstijl verbeteren en sterker maken
Wij ontvingen een lijst met verschillende offline communicatiemiddelen die Gerrit door ons wilde laten ontwerpen zoals een drieluikfolder, een flyer, folders en posters. De huidige huisstijl van de biologische slagerij is behouden maar wij hebben wel een aantal verbeteringen doorgevoerd. Wij hebben meer kleur aangebracht en het geheel is netter vormgegeven. Om de slagerij extra betekenis te geven hebben wij tevens de slogan opgezet: Natuurlijk biologisch vlees | Verantwoord, dier- en milieuvriendelijk.
Opdracht
Huisstijl verbeteren en sterker maken
Wij ontvingen een lijst met verschillende offline communicatiemiddelen die Gerrit door ons wilde laten ontwerpen zoals een drieluikfolder, een flyer, folders en posters. De huidige huisstijl van de biologische slagerij is behouden maar wij hebben wel een aantal verbeteringen doorgevoerd. Wij hebben meer kleur aangebracht en het geheel is netter vormgegeven. Om de slagerij extra betekenis te geven hebben wij tevens de slogan opgezet: Natuurlijk biologisch vlees | Verantwoord, dier- en milieuvriendelijk.
Vormgeving
Zwart, rood en groen staan centraal
Het aspect ‘biologische slagerij’ is belangrijk om duidelijk terug te laten komen in alle communicatiemiddelen. Binnen de vormgeving van alle uitingen komen dan ook veel verse producten en ingrediënten terug. De kleuren zwart, rood en groen staan centraal en het herkenbare houtpatroon komt vaak terug. Dit creëert eenheid binnen de middelen.
Vormgeving
Zwart, rood en groen staan centraal
Het aspect ‘biologische slagerij’ is belangrijk om duidelijk terug te laten komen in alle communicatiemiddelen. Binnen de vormgeving van alle uitingen komen dan ook veel verse producten en ingrediënten terug. De kleuren zwart, rood en groen staan centraal en het herkenbare houtpatroon komt vaak terug. Dit creëert eenheid binnen de middelen.
FLYER, ANSICHTKAART EN A5-FOLDER
In lijn met andere communicatiemiddelen
De flyer, ansichtkaart en A5-folder liggen uiteraard ook geheel in lijn met de andere offline communicatiemiddelen. Op alle uitingen die gericht zijn op barbecueën is er een BBQ-stempel toegevoegd. Het is voor de consument dan direct duidelijk dat het over barbecueën gaat.
wintermagazine
Boordevol informatie en inspiratie
In 2020 hebben we een wintermagazine gecreëerd, waarin niet alleen de Biologische Slagerij Gerrit Takke, maar ook de Visgilde Lijffijt & de Jong wordt uitgelicht. Of je nu een liefhebber van vlees of vis bent, dit wintermagazine is dus geschikt voor iedereen! Begin je aan de ene kant van het magazine, dan krijg je informatie over de slagerij te zien. Draai je het magazine om en begin je aan de ‘achterkant’, dan word je geïnformeerd over de visgilde. Het magazine staat boordevol vlees- en visproducten, interviews met boeren, informatie over biologische producten en nieuwtjes. Dit wordt afgewisseld met seizoensgebonden recepten, zodat klanten ook zelf aan de slag kunnen in de keuken.