ONTWIKKELING LOGO, HUISSTIJL, WEBSITE EN DIVERSE MARKETING UITINGEN
Zakelijke uitstraling
Voordat we aan de slag konden, zijn we met elkaar om de tafel gegaan om de wensen te bespreken. Gedurende dit gesprek hebben we genoeg input ontvangen voor de ontwikkeling van de organisatie-identiteit en de visuele identiteit (huisstijl). Het nieuwe logo heeft een rustige, zakelijke uitstraling door het strakke lettertype en donker kleurenpalet. Het logo bestaat uit twee houten planken die samen de letter H vormen. Daarnaast komt de kleur bruin, wat een verwijzing naar hout is, ook terug op de website en grafische uitingen.
Zakelijke uitstraling
Voordat we aan de slag konden, zijn we met elkaar om de tafel gegaan om de wensen te bespreken. Gedurende dit gesprek hebben we genoeg input ontvangen voor de ontwikkeling van de organisatie-identiteit en de visuele identiteit (huisstijl). Het nieuwe logo heeft een rustige, zakelijke uitstraling door het strakke lettertype en donker kleurenpalet. Het logo bestaat uit twee houten planken die samen de letter H vormen. Daarnaast komt de kleur bruin, wat een verwijzing naar hout is, ook terug op de website en grafische uitingen.
Functioneel en responsive
Een nieuwe website volgens onze nieuwe huisstijl was een logisch gevolg. En niet alleen het jasje is veranderd, ook de functionaliteiten zijn verbeterd. De website is uiteraard responsive zodat op elk apparaat de website goed uit de verf komt.
Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we gekozen voor een informele schrijfstijl die past bij de doelgroep. Daarnaast hebben we de hoeveelheid tekst tot een minimum beperkt om vooral het beeld te laten spreken. Bovendien hebben we alle webteksten dusdanig herschreven en geoptimaliseerd voor een betere leesbaarheid en vindbaarheid op Google.
Functioneel en responsive
Een nieuwe website volgens onze nieuwe huisstijl was een logisch gevolg. En niet alleen het jasje is veranderd, ook de functionaliteiten zijn verbeterd. De website is uiteraard responsive zodat op elk apparaat de website goed uit de verf komt.
Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we gekozen voor een informele schrijfstijl die past bij de doelgroep. Daarnaast hebben we de hoeveelheid tekst tot een minimum beperkt om vooral het beeld te laten spreken. Bovendien hebben we alle webteksten dusdanig herschreven en geoptimaliseerd voor een betere leesbaarheid en vindbaarheid op Google.
Visitekaartjes, briefpapier en meer
Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en autobelettering. Op deze manier is Hout, Sfeer & Meer in alle uitingen herkenbaar.
Visitekaartjes, briefpapier en meer
Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en autobelettering. Op deze manier is Hout, Sfeer & Meer in alle uitingen herkenbaar.
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we altijd om de website goed te laten werken. Ook plaatsen we altijd een cookie om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy.